مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


فرشاد پيوس در گفت و گو با پانا در خصوص عملکرد پرسپوليس در نقل و انتقالات ليگ دوازدهم اظهار داشت: عملکرد پرسپوليس عالي بود و در تاريخ اين باشگاه سابقه نداشته اين قدر بازيکن خوب تيم جذب کند با اين حال فکر مي کنم در پست هافبک دفاعي و نفوذي بايد بازيکن بگيرند و فکر مصدوميت ها و محروميت ها را بکنند.

 

وي افزود: اين پرسپوليس مدعي اصلي قهرماني است. اگر اين تيم نتواند قهرمان شود، عجيب است چون با اين همه هزينه و پولهايي که خرج شده چيزي جز قهرماني انتظار نمي رود. اين تيم نه تنها در ايران بلکه در آسيا هم قوي ترين تيم شده. کار خوبي که رويانيان انجام داده اين است که قراردادها 2 ساله است.

 

پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: وقتي اين پرسپوليس را مي بينم به ياد تيم دهه 60 مي افتم که بازيکنان سرشناس زيادي داشت ولي کسي مثل پروين بالا سر اين تيم بود و بازيکنان را مديريت مي کرد. الان دغدغه اصلي من اين است که مديريت کردن اين همه ستاره سخت است و هنر مي خواهد. بالاخره هرکدام از بازيکنان ادعاي بهترين بودن دارند و کار کردن و جمع و جور کردن آنها دشوار است.

 

پيوس با انتقاد از انتخاب احتمالي متسو به عنوان سرمربي گفت: آنجا که بايد از رويانيان حمايت مي کردم و کار خوبش را مي ديدم، ديدم و تعريف کردم ولي اينجا هم چون در بخش سرمربي ضعيف عمل کرده، ضعفش را مي گويم و انتقاد مي کنم. فقط بازيکن گرفتن ضامن قهرماني نيست. هر مربي ابزار کار خودش را مي خواهد. به نظرم رويانيان از دنيزلي رودست خورد. همان موقع گفتم نبايد دنيزلي را بياورند و آقايان تازه به حرفم رسيدند.

 

وي تاکيد کرد: متاسفانه رويانيان پول بيت المال را الکي هدر داد. مي توانست پولي که به دنيزلي مي دهد را صرف امور تيم هاي پايه کند و بازيکن سازي را رواج دهد. 2 ميليارد تومان براي يک نيم فصل پول کمي نيست. وقتي کسي مشاوران خوبي نداشته باشد و بي برنامه مربي مثل دنيزلي را بياورد يعني اين که در مديريتش بي ثبات است.

 

پيشکسوت پرسپوليس افزود: متسو هر جا رفته اخراج شده و هيچ نتيجه قابل وصفي هم نگرفته. او فقط در کشورهاي حوزه خليج فارس بوده که فوتبالشان ماشيني است و اصلا هم تيم هاي تحت هدايت اين مربي خوب فوتبال بازي نمي کردند. به نظرم فوتبال ايران چون فوتبالي تهاجمي و هيجاني را مي پسندد اين مربي هم با تفکر دفاعي اش به درد پرسپوليس نمي خورد. به نظرم بايد در اين مدت که فقط يک ماه تا آغاز ليگ مانده، مربي ايراني براي تيم انتخاب کنند.

 

پيوس در خصوص اين سوال که کدام مربي ايراني مي تواند هدايت پرسپوليس را عهده دار شود؟ گفت: علي دايي بهتر از متسو است. اين مربي حداقل 2 قهرماني براي پرسپوليس آورده و مردم او را مي شناسند و دوستش دارند. او جنس تيم را مي شناسد. دايي شايد چون مثل متسو چشم آبي نيست، او را به عنوان سرمربي انتخاب نمي کنند. بايد مربي مثل دايي بالا سر اين بازيکنان باشد تا مديريتشان کند. اين تيم مربي کاربلد مي خواهد. از الان دارم مي گويم که پول مفت به متسو ندهيم چون اگر نتيجه نگيرد نهايتا مي گويد که تيم را خودش نبسته. آقاي رويانيان بازهم به حرف ما پيشکسوتان گوش نده و برو مربياني امثال دنيزلي و متسو بياور. ديديد آنچه درباره دنيزلي گفتيم درست از آب درآمد و اين مربي فقط پول بيت المال را گرفت و رفت بي آنکه مشکلي را حل کند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com